500:- för emm.. ja soppor ?!

dennism inägg:
God kväll allihopa! Jag ligger här med laptopen i min säng och är helt proppmätt efter att ha käkat världens godaste middag som baby lagat. =) Vi har haft en galet trevlig dag på stan tillsammans med snyggingen Alexandra och nu väntar en härlig myskväll! Måste ju få krama om honom ordentligt innan jag åker till Spanien, haha.

Hittade en schysst tröja på Weekday idag, btw. Kostade bara 500 spänn! Jag tror att jag slänger på mig den så fort vi är framme i värmen...






HAHA! helt seriöst dennis ?! 500 spänn för något man kan hitta på sopptippen typ ?!

och bara 500:- för 500 kunde du kört något normalt !!
det är nog det fulaste vi sett !

hejdå ! :)


Alla komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej att synas)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0