dessie sluta blogga ?:O

!!!!

Hejsan alla söta bloggläsare! allt bra med er?
...
Är fortfarande osäker på om jag ska sluta blogga, eller inte, Egentligen är jag så mkt bättre än dem omogna som klankar ner på folk i onödan. helt ärligt så förstår jag inte hur ni tänker, alla dem här skvaller bloggar & skit om att man inte ser skillnad på mig och sen hittar ni på så mkt skit. som jag & pihl har slagits om aron? och paow och steffi jagat mig i spånga? seriöst vad är det här?! lär er att inte lägga er i så mkt i folks liv, och ljug inte som fan! visst om ni ska skriva "SKVALLER BLOGGAR" skriv fuckng sanningen då! INGENTING som jävla skvaller bloggar har skrivit om mig, är sant hitils. INGENTING, asså förstår ni nu att jag blir irriterad?! och lär er vart gränserna går, jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska sluta blogga.. men jag får se hur det blir. och folk säger att jag fortfarande är lika fjortis, och det är inte sant. Nu ska jag fortsätta vara med min älskling della. Puss


kära bloggläsare vad tror ni kommer hon sluta blogga eller är det bara för at få uppmärksamhet ?;)
om man söker på dessies.se så kommer detta upp:

Har tröttnat på Dessie nu efter att ha irriterat mig på henne mer och mer på sistone.

Hon har lovat mig en massa saker, men sen så struntar hon i att hålla vad hon lovat, plus att hon varit väldigt otrevlig mot mig. Detta trots att jag har varit snäll mot henne och lånat ut mina domäner och då främst http://dessies.se till henne helt gratis i nästan ett år….  :(

Kändes väldigt tillfredställande att för en gångs skull inte göra som hon vill att jag ska göra, har nu pekat om domänerna bort ifrån hennes blogg….

Nu har även Tyra Sjöstedt snappat upp detta, och precis som Dessie så tycks hon tro att man hela tiden skall ljuga. Själv så tror jag att ärlighet varar längst, vi får väl se vem av oss som får rätt.

http://tyras.se/idiot-som-utnyttjar-unga-tjejers-bloggar/

Jag “utnyttjar” inga bloggare, jag erbjuder bara hjälp till dom som vill bli större och få fler besökare.

En viktig filisofi som jag går efter är att inte behandla någon illa som inte först behandlat mig illa. Behandla din nästa som du själv vill bli behandlad finns det ett bra ordspråk som lyder. Skulle aldrig falla mig in att peka om domänerna som Dessie fått låna av mig gratis om hon inte först hade struntat i att göra det hon lovat mig att göra och därefter varit väldigt otrevlig mot mig och slängt på luren i örat på mig.

Jaja, vi får se hur denna historia slutar

Sköt om er <3


hmmm ? ja nu är det bara att vänta ... puss alla fina läsare:*
och dessie vi vill inte at tdu ska sluta blogga ! vad ska vi då skriva om ?!(när vi spar abilden hette den ful dessie .. taskigt !)


Alla komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej att synas)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0