she did it agaien !;)

kissies inlägg:

 Hej nu är jag hemma igen!*

 

Efter jag och Dennis hade ätit lunch (en nyttig sallad..) så mötte vi upp bögen Yosef och sen Rosanna! Vi gick runt med dom på stan ett tag men sen hade vi möte. Mötet var riktigt långtråkigt så ligger nu och gäspar här hemma.. Men men, skönt att vara hemma igen. Ska ta ett avkopplande bad strax oxh äta middag, sen ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll här hemma, mysigt va? Ska visa hur man gör ansiktsmasker osv, perfekt va?

 

Förut möten och sånt idag har jag hunnt med en liten fika, har tagit massa idolbilder som vanligt med bloggläsare på stan och köpt lite saker, SOM VANLIGT! *hihi*

 

 

 

Dagens outfit:

haha kissie ?   redigerar aldriiiig sina bilder nää nää ..
haha allvarligt kissie dina ben blev bara vipps svips 10 cm smalare och dina bröst större och ditt hår helt missbildat (kissie försökte göra det tjokckt) HAHAHA!
busted (agaien);) hihi.
hejdå!


Alla komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej att synas)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0